Sidor

söndag 2 februari 2014

Månadssummering januari 2014

Oj! Januari är redan slut! Hur gick det till??? Jag kan inte hålla med om att jag någonsin upplevt att januari är en lång månad, snarare tvärtom. Den hinner knappt starta innan den är över.

Denna månad har det blivit lite dåligt med träning, eftersom jag åkte på en riktigt tråkig förkylning som höll mig vilande i två hela veckor. Men det är sådant man får räkna med den här tiden på året.

Glädjande är att simningen har dragit igång med crawl-kurs, vilket känns väldigt inspirerande. Jag gjorde även årspremiär på cykeln i början av året då det fortfarande var höstväder ute. Äntligen har vintern kommit och med den blev det också möjligt att börja åka längdskidorskidor. Dock har det hittills bara blivit ett pass.

Såhär ser träningsfördelningen ut över januari:


Löpning: 51,7 km 5:25:13
Cykel: 31,6 km 1:28:59
Spinning: 50 minuter
Längdskidor: 8,1 km 46:46
Simning: 2,2 km 1:31:54
Crawl-kurs: 1 tim
Förkylning 14 dagar

Nu kör jag vidare med februari och hoppas att jag får hålla mig frisk resten av året!m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar