Sidor

tisdag 24 september 2013

Tisdag i Gran vista

Även denna morgon fick det bli en löptur. Den här gången hittade jag en jättefin nationalpark och det blev en betydligt längre runda än vad jag hade tänkt från början. Benen var sega, så det blev mycket gång också. Men det var kul att slippa asfalten och bilarna!
Karta över reservatet
Fina grusvägar
Fina omgivningar
Bänk för den som vill vila...
Utsikt!
Tur inte bössan var med:)


Utsiktstorn
Myr-stig



Dagen tillbringades på stranden där Älsklingen och jag fick varsin härlig helkroppsmassage. Riktigt skönt för mina sega ben. Självklart hittade massösen mina ömma punkter bakom skulderbladen och knådade lite extra där.

Det var riktigt skönt att ligga på stranden, gå och svalka sig i det härligt varma medelhavet, dricka läsk (eftersom jag körde), äta glass. Skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar