Sidor

lördag 28 september 2013

Lördag i Gran Vista

Morgonen inleddes återigen med ett härligt löparpass. Jag gillade Santa Pola-slingan såpass mycket att jag sprang dit igen. Den här gången hittade jag ett jättehärligt trail-spår och det blev faktiskt ett riktigt långt pass. Det längsta jag någonsin sprungit innan frukost.
Ringlande stigar!
Utsikt över Santa Pola och Torrevieja
Fin natur!
Mer ringlande stigar!


Sista dagen i Spanien ägnades åt att sola så mycket det bara gick på stranden! Bränna bränna bränna!
Så jäkla gött! Jag panikläste också ut Paganinikontraktet som lägligt nog låg och väntade på mig i huset när jag läst ut "andra andningen". Mycket bra böcker båda två!
Underbara strand!
På kvällen gick vi ut och åt. Hittade en kinarestaurang som bjöd på mycket mat. Och weissbier när vi beställde cider:). Jaja, de va inte så bra på engelska de där kineserna som jobbade där...

Avslut med massor av kina-mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar