Sidor

måndag 23 september 2013

Måndag i Gran Vista

Dagen inleddes med en morgonlöptur ner till stranden, längs stranden och avslut med promenad upp för berget.
Nedåtlut till en början...

Underbar strand!
Branta backen hem
Utsikt från toppen av branten


När jag kommit hem droppade svetten från min kropp och jag drog snabbt på mig bikinin och gick de 20 meterna till poolen. Jag tänkte bara att jag skulle svalka mig, men det blev en halvtimmes simning, 10 varv, uppskattningsvis 500 m.

Efter träningen blev det frukost på nybakat bröd och annat gott!

Dagen tillbringades vid poolen. Det var lite småmolnigt hela dagen, men solen tog bra ändå.

Vi åkte och handlade i Mercadonan som låg en bit ifrån huset. Där fick vi köpt lite mat till kvällens grillning. Väldigt spännande att försöka hitta de ingredienser man ville ha... Utbudet i butiken var bra, men det fanns vissa speciella "delikatesser" som fick en att tappa aptiten...
Flådd kanin...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar