Sidor

fredag 2 december 2016

Träningsvärk!

Oj, vilken klenis jag är! Idag känns det att min överkropp och framför allt armarna har fått vila alldeles för länge!

Det har varit svårt att lyfta armarna över brösthöjd och nu känns det till och med när jag trycker på tvålpumpen... så jävla klen!

Men... för en vecka sedan hade jag varit överlycklig över att få känna träningsvärk så jag får väl se det positivt. Jag är frisk, kan träna och får träningsvärk!

Och som vanligt är bästa sättet att bli av med den att träna igen och igen och igen!

Jag såg att de har dragit igång snökanonerna i Åkulla, så snart kan jag nog få snö på nära håll. Tyvärr såg inte väderprognosen så kul ut nästa vecka med många plusgrader och regn. Vi får hoppas att prognosen inte stämmer...

Ingen träning idag så det blir ingen träningsbild. Däremot tog jag bild på kvällsmaten. Rödtungarullad med lax inuti och lite grönt och annat till. Sååå gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar