Sidor

onsdag 31 januari 2024

Kvällstur i blåst!

Idag har jag haft ännu en rolig och lärorik dag på jobbet! Intensiv dag med många möten, men alla har varit roliga möten! Och det känns som om jag har fått både framdrift i några frågor och en utökad bild över min verksamhet.

Jag försökte komma hem i rätt tid, men det blev ändå en halvtimme mer än tänkt, fast det gjorde egentligen inte så mycket.

Jag kom hem och tog in hästarna, ikväll skulle jag ÄNTLIGEN få sitta upp på hästryggen igen efter lite ofrivillig vila pga väder och skor. Senaste gången jag red var ju tisdagen i förra veckan.

Det hade börjat blåsa en hel del när jag satt upp, men Compis är trygg i alla väder. Han var lite tittig i början och lite markskygg vid några tillfällen, men annars gick det bra i blåsten. Vi tog en skrittrunda i Skattagårdsskogen och det var rätt lagom.

Trots blåsten var det väldigt mysigt att komma ut och den perfekta återhämtningen en onsdagskväll! 

Min fine Compis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar