Sidor

söndag 20 november 2011

Piffat lite

Jag hann göra en hel del grejer innan Jonny kom med spolbilen. Bl.a. gjorde jag rent badrumsskåpen, strök lite gardiner, satte upp lite blommor i fönstren. Konstaterade att jag behöver en till badrumsmatta. Letade upp lite adventsljusstakar. Ganska mycket pyssel blev det.

Tyvärr sjönk humöret ganska kraftigt efter brunns-grejen, men jag tycker ändå att jag fick gjort mycket nytta idag.

Badrumsfönstret. Underbart att ha en riktig fönsterbräda där!


Toastolen


Badrumsskåpen


Det ska bli så himla skönt med två handfat. Ofta slåss vi om vem som ska stå framför spegeln, det slipper vi hädanefter! Det blir också mer plats för vars och ens grejer, vilket jag tycker är bra. Förvaring, mycket förvaring är alltid bra! Det enda som fattas i badrummet nu är ett högskåp bredvid toan, krokar till handdukar, toarulles-hållare och en korg till duschen. De finns där, men jag tänkte att jag ska vänta med att montera dem tills jag har värme så att det inte blir något tjafs med torkningen av limmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar