Sidor

torsdag 10 november 2011

Dagens bilder!

Idag har det hänt lite mer grejer. Jag fick en smärre chock när jag gick förbi lilla toan och såg att toastolen kommit på plats:)

På andra våning hade kranarna blivit monterade på handfaten.


Och duschen hade kommit på plats. Synd bara att det inte finns något vatten än...

Även på första våning hade en liten kran  och handfat blivit monterat.


Jag har ägnat kvällen åt att först ta en månskenspromenad med Selma. Helt underbart! Nästan som dagsljus!
Sedan återgick jag till att skruva möbler så nu är alla badrumsmöbler ihopskruvade så mycket som det går innan de ska sättas på plats.

Jag började även på ett av nattuksborden, men fick ge upp när klockan plötsligt var halv tio. Jag upptäckte också att jag vid det laget var helt slut, så det var ingen idé att ens försöka fortsätta. Så bara för er som läser min blogg ansträngde jag mig och skrev detta inlägg. GOD NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar