Sidor

torsdag 19 maj 2011

Underbar kväll!

Idag åkte Selma och jag upp till gården för att sladda och välta paddocken nu när det har regnat. Dock var den inte så värst mer fuktig än innan regnet, så det lär väl snart ryka där igen...
Men det gick iaf bra och det blev riktigt fint!
Utsikt från traktorn

Efter paddocken stängde jag in Selma i en box och tog med de tokiga hästarna i ett nytt försök med den nya hagen. Lugnt och städat ledde jag dem längs med staketet och vidare upp i hagen till det fina gräset. Då vart det minsann ingen hysteri... Inte ens grannens kor som gick ända intill stängslet kunde idag skrämma mina modiga hästar...
  
När jag lämnat dem i hagen tog jag med Selma ut på en runda för att springa. Jag har vilat lite från springandet eftersom jag fått något konstigt "ont" i fötterna. Det sitter i vristerna och gör att jag inte riktigt kan kontrollera fötterna, det känns som om de behöver "rättas till" för att det ska försvinna, men det gör det ju inte. Jättetråkigt! Idag kändes det fortfarande av, däremot kändes det som om jag hade kunnat springa hur långt som helst rent konditionsmässigt. Selma däremot, blev ordentligt trött så vi gick halva vägen hem.
Det var helt vindstilla och jätteskönt ute, verkligen en perfekt kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar