Sidor

söndag 27 februari 2011

Inre tjänst!

Efter gårdagens heldag utomhus står idag inre tjänst på schemat. Inre tjänst är ett uttryck jag snott från värnpliktstiden då det betydde städning.
Idag betydet inre tjänst:
  • Betala räkningar
  • Fixa bokföringen
  • Sortera tvätten från förra helgen
  • Försöka anmäla massaveden på Södras hemsida (har precis fått inloggningsuppgifter)
Dessutom ska jag såklart åka upp till gården och elda lite, samt smälla på vältbrickorna på massavedstraven så att den är klar för avhämtning.
Min kropp behöver verkligen lite lugnare arbete idag. Det kändes ordentligt i ryggen när jag mockade nu, så lite kroppslig vila är inte fel idag. Får arbeta med hjärnan istället:)
I natt drömde jag om att jag red i min kära paddock! Längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar