Sidor

söndag 13 mars 2011

Räddarna för en ond rygg....

Efter gårdagens våldsamma arbete med kofoten i mitt blivande kontor så var min rygg som en enda superspänd härd när jag kom hem.
Jag gick och la mig på spikmattan (som enligt somliga ska vara helt verkningslös). Den fick iaf min rygg att slappna av och det kändes mycket bättre efteråt.
Sen har jag också ett väldigt bra liniment som verkar både inflammationshämmande, värmande och bedövande, nämligen Linnex.

Jag provade Linnex första gången för ca två år sedan då min rygg pajade ihop totalt och jag blev tvungen att besöka en naprapat. Sedan dess har både jag och Magnus använt det ganska flititgt. Så för ett tag sedan tog det slut, men då gick jag in på linnex.se och köpte två nya. Rimligt pris, ca 160 kr, drygt, väldigt bra. Jag kan verkligen rekommendera det! Det enda man ska tänka på när man använder det är att man bara ska stryka på högst 2 drag, för det är VÄLDIGT effektivt och bränner ordentligt efter två drag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar