Sidor

fredag 2 maj 2014

Gräset slutar inte växa...

...bara för att man renoverar och inte har tid att klippa gräset! Igår städade jag upp under ställningen på baksidan av huset. Krattade upp all gammal mossa och annat skit som fallit från taket. Där låg även en del bräder som skulle slängas/plockas upp. Ett gediget arbete som tog så gott som hela dagen!

Kl fyra på eftermiddagen kunde jag börja klippa gräset. Det var riktigt gött att få det gjort i alla fall. Så att det inte ser helt bedrövligt ut här.

Idag "roar jag mig" med att riva eterniten på framsidan av huset. Plattorna är stora så det går rätt snabbt ändå. Men det är ett jäkla jobb! Sedan ska ju all eternit undan också. Bara till att fylla traktorskopan. Jag har nog att göra med det projektet den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar