Sidor

söndag 12 augusti 2012

Måluppfyllelse!

Jag har haft ett mål att kunna springa en "målrunda" utan att gå. Rundan var drygt 11 km och sådär "lagom" kuperad, 141 höjdmeter. Det var tänkt att jag skulle klara det innan augusti var slut. Det var också den runda jag hade tänkt springa igår innan jag ändrade mig.

Idag insåg jag att jag igår faktiskt egentligen uppnådde mitt mål genom att springa en lite längre runda fast med samma kupering. Så målet är uppnått, vilket såklart känns bra! Nu måste jag ju sätta upp nya mål:).

Det kommer ju ett bra tillfälle på lördag då jag ska springa mitt första millopp. Jag har ett mål där. Som jag är säker på att jag klarar om inget oförutsett händer. Sedan har jag ett "drömmål" som blir lite svårare att klara, men det känns som om det kan vara fullt möjligt under rätt förutsättningar.

Jag ligger också just nu 800 gram över mitt viktmål för i år. Och det är RIKTIGT kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar