Sidor

lördag 25 augusti 2012

Långpass!

Idag var det perfekt löparväder och jag drog iväg på mitt långpass ca 1,5 timme efter frukost. Det var lite väl mycket mat i magen då, kändes det som och till en början hade jag lite håll. Men det kändes ändå lättare att springa idag än för två veckor sedan. Förvisso är denna runda betydligt mindre kuperad än den jag sprang då, men idag var jag inte så grymt trött i kroppen som jag var sist.

När jag hade sprungit ca 12 km kom Mute backe, men då hade jag inte någon kraft i benen till att springa upp för den, så jag gick upp för den i någorlunda raskt tempo. När jag kommit upp till krönet sprang jag vidare hemåt.

Det var inte heller så varmt idag, ca 17 grader någonting, vilket såklart också gjorde det lättare att springa. Jag känner mig väldigt nöjd med detta pass och nästa gång blir sträckan längre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar