Sidor

söndag 23 januari 2011

Planering 2011

Jag tror att detta året kommer att bli ett helt tävlingsfritt år... Detta beror helt enkelt på att jag kommer att lägga varenda krona (och tid) jag får över på renoveringen av mitt hus.
Det som ska göras innan vi flyttar dit är följande:
  • Nytt kök
  • Uppfräschning av lilla toan (som ligger vägg i vägg med köket)på nedervåningen
  • Totalrenovering av badrummet på andra våning
  • Tapetsering, golv, ta bort ena dörren och bygga ut garderoden i sovrummet
  • Nya vattenrör i hela huset
Det kommer ju även att kräva mycket möbler (jag har lixom 220 m² att fylla). Så det kommer att gå åt äckligt mycket pengar till detta i år.
Jag kommer därför även att ligga nere med träning för tränare utan kommer istället att rida ut mycket och träna mycket basic-övningar i både hoppning och dressyr.
Det ska bli oerhört kul att få göra iordning huset, det har jag längtat efter läääänge, eller iaf ända sedan jag blev ägare för 3,5 år sedan. I 12 år har jag längtat "hem" så det ska bli såååå underbart att få bo där igen!
Det känns som om jag då kommer att komma "till ro" med allt.
Så 2012 kommer jag antagligen att vara supertaggad för att tävla, så då får alla i Hallands distrikt se upp 

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli jättefint hemma. Så himla kul att du planerar att flytta in snart. Jag vill hemskt gärna komma och hälsa på :-)
    /inger

    SvaraRadera
  2. Du är sååå välkommen så!!! Kanske finns det något kul att se lagom till Falsterbo... :)

    SvaraRadera