Sidor

onsdag 30 juli 2014

Salomon Advanced Skin Lab Hydro 5 Set

I söndags beställde jag alltså min lilla rygga från Wiggle. Snabb leverans var det, den kom igår, precis när vi kom hem från stranden! Så nu är mitt vätskeproblem löst, hoppas jag. Den känns riktigt skön att ha på sig och de där mjuka flaskorna verkar vara riktigt bra! Får ju faktiskt med mig en hel liter vatten bara i dem!

Det enda som irriterar mig lite är att det inte följde med någon vätskeblåsa att ha på ryggen. Det är ju ändå det som är meningen med att ha den, tycker jag. Dessutom fanns det inte några passande vätskeblåsor att köpa på Wiggle. Salomon har ju egna sådana, men tyvärr inte på Wiggle, så den fick jag beställa på Stadium istället.

Min snygging!
Ikväll ska jag iaf testa att springa med den. Har planerat tusingar, så det kan behövas lite vätska då. Hoppas på att få lite fart på benen idag! Det är inte riktigt lika varmt idag, så det skulle kunna bli bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar