Sidor

onsdag 11 oktober 2017

Fest

I lördags var det dags för fest som jobbet bjöd på! Närmare bestämt på Socitén. Vi träffades några kollegor och respektive hos en kollega och sedan traskade vi ner till Socitén. Kom lagom till serveringen av cavan.

Till förrätt fick vi gravad torsk, som jag faktiskt tyckte om. De som gillar fisk tyckte inte att den var något att ha:). Till huvudrätt fick vi kyckling som också var väldigt god och senare fick vi något panacottaliknande med bär, också gott!

Det var en fantastiskt rolig kväll med många trevliga möten, mycket dans och lite för mycket alkohol för min del, jag som sällan dricker några mängder. Jag förstod att det skulle bli en jobbig söndag. Men jag hade så jäkla kul, så det var det faktiskt värt!

Underhållning i form av stylt-tjej
Söndagen blev mycket riktigt jobbig. Fast jag mådde aldrig dåligt, jag var bara så grymt trött så dagen spenderades till större delen sovandes i sängen. Ändå lyckades jag sova hela efterföljande natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar